Pradžia Bendrosios taisyklės Bendrosios taisyklės

Bendrosios taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios pirkimo – pardavimo elektroninėje parduotuvėje sugihara.lt taisyklės, toliau vadinamos taisyklėmis, nustato pirkėjo – prekes ar paslaugas įsigyjančio asmens,  ir pardavėjo, UAB Grožio terapijos ir chirurgijos klinika, tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę įsigyjant prekes ar paslaugas elektroninėje parduotuvėje sugihara.lt  (toliau – elektroninė parduotuvė).

1.2. Pirkėjas, pateikdamas prekių užsakymą, patvirtina, jog su šiomis taisyklėmis susipažino, suprato ir įsipareigoja jų laikytis.
1.3. Pardavėjas pasilieka teisę, be išankstinio įspėjimo  papildyti ar pakeisti šias taisykles. Pirkėjo ir pardavėjo santykiams taikomos taisyklės, galiojusios užsakymo pateikimo metu.

 

2. Sutarties sudarymas

2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta nuo patvirtinimo apie užsakymo priėmimą išsiuntimo pirkėjui jo nurodytu elektroninio pašto adresu. Sudarius pirkimo-pardavimo sutartį, šios taisyklės tampa neatskiriama pirkimo-pardavimo sutarties dalis.

2.2. Visos sutartys, sudaromos su pirkėjais, yra saugomos elektroninėje parduotuvėje sugihara.lt

2.3. Pirkėjo užsakyme nurodytas prekių ir paslaugų krepšelis, jų kiekis, kaina ir kitos sąlygos tampa privaloma ir neatskiriama sutarties dalimi nuo patvirtinimo apie užsakymo priėmimą išsiuntimo pirkėjui jo nurodytu elektroninio pašto adresu.

2.4. Jeigu Civilinio kodekso 6.366 straipsnio 8 dalyje (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=430479&p_query=&p_tr2=2) nurodyta informacija pirkėjui nebuvo įteikta raštu, jis turi teisę atsisakyti sutarties per tris mėnesius nuo daikto pristatymo dienos, kai parduodamas daiktas, arba sutarties sudarymo dienos, kai teikiamos paslaugos. Jeigu šio kodekso 6.366 straipsnio 8 dalyje nurodyta informacija suteikiama pirkėjui per tris mėnesius nuo daikto pristatymo dienos, kai parduodamas daiktas, arba sutarties sudarymo dienos, kai teikiamos paslaugos, jis turi teisę atsisakyti sutarties per septynias darbo dienas nuo minėtos informacijos pateikimo dienos.

 

3. Prekių kaina

3.1. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti elektroninėje parduotuvėje parduodamų prekių kainas.

3.2. Kainos elektroninėje parduotuvėje yra nurodomos su PVM.

3.3. Į prekių kainą nėra įskaičiuotos prekių pristatymo išlaidos, jos yra apskaičiuojamos užsakymo metu ir pridedamos prie galutinės užsakymo kainos.

3.4. Prekės kaina, kurią Pirkėjas įsipareigoja sumokėti pardavėjui, yra kaina, nurodoma pirkėjo prekių krepšelyje užsakymo pateikimo metu.

 

4. Prekių pristatymas

SUGIHARA e-parduotuvėje užsakymai yra pristatomi naudojantis OMNIVA paštomatų bei Venipak kurjerių paslaugomis.

4.1 Prekių pristatymo terminas.

Didžiąją dalį siuntų supakuojame ir išsiunčiame tą pačią dieną. Siuntų pristatymas Lietuvoje užtrunka 1-4 d.d.

4.2 Prekių pristatymas į kitas šalis.

Prekes siunčiame  į visas ES šalis “Lietuvos paštu”. Svarbu! Dėl COVID-19 pandemijos antrosios bangos yra galimas siuntų vėlavimas Europos Sąjungos šalyse. Apie siuntų vidutines pristatymo trukmes informaciją rasite čia: https://www.post.lt/lt/pagalba/patarimai/svarbi-informacija-del-covid-19 

4.3 Nemokamas pristatymas.

Nemokamas pristatymas taikomas užsakant kosmetikos prekių už daugiau nei 70 €.

5. Prekių garantijos

5.1. Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

5.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

5.3. Kiekviena el. parduotuvėje parduodama prekė/paslauga turi tam tikrą galiojimo laiką, kurio konkretus terminas nurodomas ant prekės pakuotės, dovanų kupono ar pan.

5.4. Jeigu prekės pristatymo pirkėjui metu yra pasibaigęs prekės galiojimo laikas, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis arba sugrąžintų už pasibaigusio galiojimo prekę sumokėtus pinigus.

 

6. Prekių grąžinimas ir keitimas

6.1. Netinkamos kokybės prekės grąžinamos ir keičiamos vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymo Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ naujos redakcijos (patvirtinta 2012 m. kovo 15 d. Nr. 4-243) (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=420479&p_query=&p_tr2=2) ir Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymo Nr. 258 „Dėl Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių patvirtinimo“, naujos redakcijos (patvirtinta 2011 m. gruodžio 23 d. Nr. 4-959) (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=415995&p_query=&p_tr2=2) numatyta tvarka.

6.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 5.1. punktu, Pirkėjas turi informuoti Pardavėją nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Tai galite padaryti šiais kontaktais: 8 698 253 55 arba spaakropolis@sugihara.lt

6.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

6.3.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

6.3.2. Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;

6.3.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

6.3.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

6.3.5. Pirkėjas nekokybišką prekę gali grąžinti per 14 dienų nuo jos gavimo.

6.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 5.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

6.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

6.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

Kaip grąžinti prekes per Omniva paštomatus?

  1. Užpildykite prekių grąžinimo formą: www.flipo.lt/parduotuves/sugihara-lt
  2. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.
  3. Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 14 darbo dienų nuo tada, kai prekės pristatomos e-parduotuvei SUGIHARA.

Grąžinamos pakuotės reikalavimai: ne mažesnė nei 2x9x14 cm ir ne didesnė nei 38x64x39cm. Maksimalus grąžinamos siuntos svoris: 30 kg.

7. Atsakomybė

7.1. Pirkėjas visiškai atsako už informacijos, pateiktos užsakyme, atitikimą tikrovei ir prisiima atsakomybę už visas pasekmes, atsiradusias dėl jo pateiktos informacijos netikslumo.

7.2. Pardavėjui civilinė atsakomybė už nuostolius (žalą) yra taikoma tik tais atvejais, kai jie padaryti dėl pardavėjo ar jo darbuotojų tyčios ar didelio neatsargumo.

7.3. Nuostolių, kuriuos privalo atlyginti Pardavėjas, dydis apribojamas prekės (-ių), kurias užsakė Pirkėjas, kaina.

7.4. Pardavėjas neatlygina netiesioginių nuostolių (negautų pajamų ir pan.).

7.5. Pardavėjas neatsako už elektroninės parduotuvės veiklos sutrikimus, atsiradusius dėl gedimų tretiesiems asmenims priklausančiose sistemose, ryšio tinkluose, stotyse ar sutrikus trečiųjų asmenų paslaugų, kuriomis naudojasi elektroninė parduotuvėm, teikimui.

 

8. Intelektinės nuosavybės apsauga

8.1. Prekių ar įmonių pavadinimai, nurodomi elektroninėje parduotuvėje, gali būti prekės ženklai ir tokiu atveju intelektinė nuosavybė į juos yra ginama teisės aktų nustatyta tvarka.

8.2. Elektroninės parduotuvės svetainės turinys yra UAB Grožio terapijos ir chirurgijos klinikos ar prekių tiekėjų nuosavybė, saugoma įstatymų. Be UAB Grožio terapijos ir chirurgijos klinikos raštiško sutikimo kopijuoti ar naudoti svetainę ar jos dalį draudžiama.

 

9. Asmens duomenys

9.1. Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Pirkėjas gali užsiregistruodamas šioje el. parduotuvėje – įvesdamas registracijoje prašomus duomenis.

9.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes 9.1. taisyklių punkte numatytu būdu, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, el. pašto adresą, telefono numerį ir prekių pristatymo adresą.

9.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog 9.2. punkte pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais. Šio sutikimo Pirkėjas bet kada gali atsisakyti informuodamas el. parduotuvės administraciją el. paštu.

9.4. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Pardavėjo el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.

9.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.

9.6. Pirkėjų asmens duomenys naudojami ir tvarkomi vadovaujantis 1996 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu. (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=231799) (UAB „UAB Grožio terapijos ir chirurgijos klinikos “ įregistruota Asmens duomenų valdytojų registre, įmonei suteiktas duomenų valdytojo identifikavimo kodas xxx – dar patikslinsiu arba patys irasysime):

9.6.1. Asmens duomenys trečioms šalims yra neteikiami;

9.6.2. Asmens duomenys saugomi ne ilgiau, nei to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai. Duomenų subjektas turi būti informuotas apie galimybę bet kada pareikalauti, kad jo duomenys būtų sunaikinti, kreipdamasis į el. parduotuvės administraciją.

8.7. Pirkėjas turi teisę susipažinti su jo asmens duomenimis, teisę reikalauti ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius jo asmens duomenis bei teisę nesutikti, kad būtų tvarkomi duomenų subjekto asmens duomenys.

 

 10. Privatumo taisyklės

10.1. Pirkėjas turi teisę nemokamai gauti informaciją apie Pirkėjo pateiktus ir išsaugotus duomenis, juos keisti, blokuoti ar ištrinti kreipdamasis į Pardavėją adresu: Sugiharos g. 3, LT-05115 Vilnius, telefonu: 8698 53901, el. paštu: e-parduotuve@sugihara.lt.

10.2. Pirkėjas turi teisę gauti informaciją, iš kokių šaltinių ir kokie jo asmens duomenys surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kokiems duomenų gavėjams teikiami ir buvo teikti bent per paskutinius vienerius metus kreipdamasis į Sugiharos g. 3, LT-05115 Vilnius, telefonu: 8698 53901, el. paštu: e-parduotuve@sugihara.lt.

10.3. Pirkėjas turi teisę  reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant įstatymų nuostatų kreipdamasis į Pardavėją adresu: Sugiharos g. 3, LT-05115 Vilnius, telefonu: 8698 53901, el. paštu: e-parduotuve@sugihara.lt.

 

 11. Baigiamosios nuostatos

11.1. Pirkėjo ir pardavėjo santykiams, atsiradusiems perkant prekes elektroninėje parduotuvėje, taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

11.2. Visi nesutarimai, kylantis tarp pirkėjo ir pardavėjo, sprendžiami derybų keliu, o jų neišsprendus – teisme Vilniaus mieste.

11.3. Visi klausimai, neaptarti šiose taisyklėse, sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

Menas kurti natūralų grožį

Atsipalaiduokite ir mėgaukitės

Plačiau apie mus#