Prekių grąžinimas

Kokybiškų Prekių grąžinimas/pakeitimas vykdomas, vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, patvirtintomis 2001-06-11 Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo Nr. 697, bei Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka.

Norėdamas grąžinti prekę(-es) pirkėjas turi informuoti Pardavėją nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. 

Tai galite padaryti šiais kontaktais: 8 698 253 55 arba spaakropolis@sugihara.lt

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

2. Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;

3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

5. Pirkėjas nekokybišką prekę gali grąžinti per 14 dienų nuo jos gavimo.

6. Pardavėjas turi teisę nepriimti pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 5.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

7. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

8. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

Kaip grąžinti prekes per Omniva paštomatus?

  1. Užpildykite prekių grąžinimo formą: www.flipo.lt/parduotuves/sugihara-lt
  2. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.
  3. Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 14 darbo dienų nuo tada, kai prekės pristatomos e-parduotuvei SUGIHARA.

Grąžinamos pakuotės reikalavimai: ne mažesnė nei 2x9x14 cm ir ne didesnė nei 38x64x39cm. Maksimalus grąžinamos siuntos svoris: 30 kg.

Menas kurti natūralų grožį

Atsipalaiduokite ir mėgaukitės

Plačiau apie mus#