Grupiniai “Mindfulness” užsiėmimai

Grupiniai užsiėmimai

 

Renkamos grupės praktiniams grupiniams užsiėmimams „Dėmesingumu grįstas streso valdymas ir gyvenimo kokybės gerinimas“

 

 

Įeina:

  • pirminė nemokama psichologės konsultacija programos, kliento lūkesčių ir klausimų aptarimui.
  • 4 kartų užsiėmimai po 2 val. 1 k. per savaitę

 

Požiūrį keičiantys, nuotaiką ir gyvenimo kokybę gerinantys praktiniai mokymai. Programoje naudojamos „Mindfulness“ meditacinės technikos ir kitos dėmesingumo praktikos, kurių pagalba išmoksite suvaldyti stresą, ugdysite pozityvumą ir susikursite laimingesnį gyvenimą.
Ši užsiėmimų programa – tai ilgalaikė investicija į pilnavertišką ir kokybišką gyvenimą. Išmoksite valdyti emocijas, mažinti stresą, nerimą ir išsiblaškymą, sužinosite kaip atgauti energiją, didinti atsparumą, kūrybingumą, dėmesingumą, produktyvumą ir pozityvumą.

 

Jeigu Jums rūpi Jūsų gerovė, tačiau intensyviame gyvenimo tempe vis nerandate laiko pasirūpinti savimi, ši trumpa moksliniais tyrimais pagrįsta programa* yra kaip tik Jums.
*Programa grindžiama 8 savaičių Streso mažinimo programa, sukurta 1979 m. preofesoriaus Jon Kabat – Zinn, Masačiusetso universiteto Medicinos Centre. Didelės pagarbos medicinos bendruomenėje sulaukusi ir daugybe mokslinių tyrimų pagrįsta programa orientuota į sveikatos stiprinimą, ligų prevenciją, mokymąsi rūpintis savo fizine bei emocine sveikata, pozityviai mąstyti, atrasti pusiausvyrą, valdyti emocijas, mintis, jauseną. Programa taip pat skirta kenčiantiems chroniškus, fizinius ir emocinius skausmus bei pasikartojančios depresijos prevencijai.

 

 

Užsiėmimus veda psichologė, kognityvinės ir elgesio terapijos bei dėmesingumu grįsto streso valdymo specialistė Rūta Suchockaitė.

 

  1. Dėmesingumo ir įsisąmoninimo (angl. „Mindfulness“) praktika – efektyvi, pagrįsta naujausiais psichologiniais ir medicininiais tyrimais mokomoji praktika, turinti stiprų psichoterapinį potencialą bei padedanti susitvarkyti su šiuolaikinio gyvenimo iššūkiais.
  2. Užsiėmimuose struktūriškai atliekamos pratybos, kuriose naudojamos ir senosios meditacinės technikos, kurių milžiniška nauda žmogaus emocinei ir fizinei sveikatai įrodyta moksliniais tyrimais.
  3. Užsiėmimų metu išmokstama formalių ir neformalių praktikų, kurios vėliau taikomos kasdieniame gyvenime:
    • Kvėpavimo meditacija
    • Kūno „skenavimas“
    • Minčių, emocijų, garsų, meditacija
    • Atjautos sau, Medžio, Ežero, Kalno ir kt. meditacijos;
    •  Vaikščiojamoji meditacija
    • Dėmesingi kūno judesiai
    • Neformalios praktikos
  4. Lavinami įgūdžiai:
    • Dėmesio koncentravimas
    • Minčių, emocijų, jausmų ir kūno pojūčių įsisąmoninimas
    • Buvimas „čia ir dabar“ (nesigraužiant dėl praeities ir nenuogąstaujant dėl ateities)
    • Reiškinių matymas „naujoko protu“
    • Decentracija (žvilgsnis iš šalies)
    • Atvirumas išgyvenimams
    • Dėmesio sutelkimas į kūno siunčiamus signalus ir gebėjimas juos pastebėti
    • Neprisirišimas prie kylančių minčių, emocijų, jausmų ar kūno pojūčių, jų „paleidimas“
  5. Naudinga kiekvienam, norinčiam:
    • Ugdyti pozityvų požiūrį į save, aplinką ir gyvenimą
    • Stiprinti gebėjimą įveikti stresą
    • Kūrybingumui lavinti
    • Darbo kokybei gerinti
    • Bendravimo efektyvumui didinti
    • Gyvenimo kokybei gerinti ir didinti pilnatvės pojūtį
    • Geriau suvokti save ir savo jausmus
    • Tvarkytis su nuolatiniu „diskomfortu“
    • Daugiau iš savęs „išspausti“ (energija, produktyvumas, motyvacija ir kt.)
    • Nuraminti protą ir sužadinti jo galias
    • Kuo dažniau jausti pasitenkinimą ir kt.

 

 

Ateik ir pažink TĄ, su kuriuo praleidi daugiausiai laiko gyvenime – SAVE. Įsisąmonink savo pojūčius, pastebėk mintis, atpažink emocijas ir valdyk visą tai pats.
„Emocinį nušvitimą padeda pasiekti žinojimas, kad Jūsų mintys gali paveikti Jūsų nuotaiką“ (David D. Burns, M.D.)
Registracija ir informacija el. paštu info@sugihara.lt arba telefonu (8 5) 270 5710

 

Naujiena! Asmenų, kenčiančių nuo priklausomybių šeimas konsultuoja psichologė Rūta Suchockaitė. Konsultacijos skirtos priklausomybę turinčio asmens artimiesiems metu bus individualiai aptariama problema, teikiamos rekomendacijos bei duodama atmintinė. Gauta atmintinė ir suteikta informacija sumažins Jūsų baimę ir padės išvengti klaidų bendraujant su priklausomybę turinčiu šeimos nariu.

 

Daugiau informacijos: Grožio terapijos ir chirurgijos klinika (Č. Sugiharos g. 3, Vilnius ) tel.: (8 5) 270 5710, (8 5) 270 5777el. paštas info@sugihara.lt

 

How to enable JavaScript in your browser