Užsiėmimai nėščiosioms

Išbandykite SUGIHARA Sporto klubą! Pirmasis apsilankymas SUGIHARA Sporto klube ir grupiniuose sporto užsiėmimuose NEMOKAMAS*!

*Būtina išankstinė registracija: baseinas@sugihara.lt arba telefonu (8 698) 53 902

 

 

 

Užsiėmimai nėščiosioms – joga nėščiosioms ir vandens aerobika

 

Naujos gyvybės laukimas – ypatingas laikotarpis moteriais. Teigiama, kad nėštumo metu moters organizmas atsigauna, atsiskleidžia visu gražumu. Tačiau kartu tai ir didžiulis fizinis ir emocinis pokytis, reikalaujantis susikaupimo ir sielos bei kūno harmonijos.

 

Dar visai neseniai nėščioms moterims buvo patariama mažiau dirbti, vengti fizinių krūvių ir nepervargti. Šiuolaikinis požiūris į nėščiąją iš ėsmės pasikeitė – nustatyta, kad fiziškai stipresnei moteriai lengviau išnešioti vaisių ir pagimdyti sveiką kūdikį.

 

Specialios terapijos besilaukiančioms ne tik padeda atsipalaiduoti, nusiraminti, bet ir stiprina kūną ir padeda  pasirengti gimdymui. Mankštos, sveikatingumo procedūros leidžia būsimoms mamoms įveikti nuolatinį nuovargį, nuotaikų kaitą, kojų tinimą, nugaros skausmus, rytinį pykinimą bei kitus negalavimus.

 

Nėščiųjų joga

 

Jogos užsiėmimai nėščiosioms vyksta:

 

Pirmadieniais ir trečiadieniais 10:30 val.

 

Būtina išankstinė registracija.

 

Daugiau informacijos tel. (8~5) 270 5722, (8 698) 53902

 

Naujos gyvybės laukimas – ypatingas laikotarpis moteriai. Teigiama, kad nėštumo metu moters organizmas atsigauna, atsiskleidžia visu gražumu. Tačiau kartu tai ir didžiulis fizinis bei emocinis pokytis, reikalaujantis susikaupimo ir sielos bei kūno harmonijos.

 

Specialūs jogos užsiėmimai nėščiosioms ne tik padeda atsipalaiduoti, nusiraminti, bet ir stiprina kūną ir padeda pasirengti gimdymui.

 

Joga nėščiosioms apima kvėpavimo pratimus nerimui nuraminti, koncentracijai gerinti, gimdymo sąrėmiams ir stangoms palengvinti, paruošiamuosius pratimus ir asanas kūno raumenų tonusui išlaikyti, nugarai stiprinti ir dubens raiščių bei tarpvietės elastingumui didinti, o taip pat bendrai sveikai psichoemocinei savijautai palaikyti. Užsiėmimų metu moteris susipažįsta su nėštumo fiziologija, daugiau sužino apie sąmoningą gimdymo procesą ir būdus jį palengvinti, todėl drąsiau pasitinka didžiąją gimimo šventę ir patiria mažiau streso bei kai kurių komplikacijų (pvz. tarpvietės plyšimų, nugaros skausmų ir šlapimo nelaikymo).

 

Joga nėščiosioms pasižymi lėtesniu tempu, mažesniu krūviu, kvėpavimo ir tempimo pratimų akcentavimu. Padėtys ir pratimai pritaikomi pagal nėštumo terminą ir nėščiosios savijautą, aktyviai sportavusioms parenkamos daugiau pastangų reikalaujančios padėtys ir pratimai esamai būklei išlaikyti, nesportavusioms – lengvesnės ir paprastesnės, išvengiant persitempimo ir pervargimo, nes pagrindinis jogos tikslas yra nuraminti protą, palaikyti sveiką  kūną ir pasisemti energijos darbams atlikti ir tolesniems tikslams pasiekti.

 

 

Daugiau informacijos tel. (8 5) 270 5722, (8 698) 53902 ir el. paštu baseinas@sugihara.lt

 

 

SUGIHARA klinikos sporto, sveikatingumo ir SPA centro baseinasNėščiųjų mankšta vandenyje (vandens aerobika)

 

Vandens aerobikos užsiėmimai vyksta darbo dienomis nuo pirmadienio iki penktadienio 12 val. bei antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 18 val.  (I-V) 12 val., II, IV – 18 val.

 

Daugiau informacijos tel. (8 5) 270 5722 ir el. paštu baseinas@sugihara.lt

 

Nepersistenkite – judesius atlikite tolygiai, lėtai. Padarę keletą judesių tiesiog atsipalaiduokite ir supkitės ant vandens. Šiuo metu Jūsų stuburas ir vidaus organai ilsisi. Pajauskite malonumą nuo to, kad keletui minučių tapote lengva kaip pūkelis, kad galite laisvai judėti ir jums niekas netrukdo. Labai naudinga truputi panirti. Tai puiki treniruotė Jūsų plaučiams. Nardymas naudingas ne tik jums, bet ir Jūsų mažyliui – jis taip pat mokosi sulaikyti kvėpavimą. Tai jam pravers, nes vykstant gimdymui, sąrėmių metu naujagimiai dažnai jaučia deguonies trūkumą. Vandens aerobikos metu gerėja kraujotaka – mažylis gauna daugiau deguonies ir naudingų medžiagų.

 

Jeigu jūs vaikštote į baseiną tiesiog paplaukioti, tai nėštumo metu galima jį lankyti du kartus per savaitę. Tais atvejais, kai po saunos einate į vandens aerobiką, pakaks ir vieno karto per savaitę. Baseinas nėščiosioms Grožio terapijos ir chirurgijos klinikoje yra atviras kiekvieną dieną.

 

Nėščiųjų mankšta (vandens aerobika) turėtų būti lankoma sveikatingumo centre, kuriame vyksta nėščiųjų užsiėmimai, kur yra kvalifikuoti treneriai. Nuo to priklauso, ar Jūs pajusite tik malonumą, ar tuo pačiu gausite ir naudos.

 

Nėščiųjų mankšta vandenyje gali būti pradedama antro nėštumo trimestro pradžioje – tuomet mankšta galėsite mėgautis iki paskutinių nėštumo dienų, jeigu, žinoma, jums leis savijauta ir nebus prieštaravimų iš Jus prižiūrinčio gydytojo.

 

 

Svarbu! Nėščiosioms nekenkia švelni pirtis , bet reiktų vengti karštos vonios, kurios vandens temperatūra virš 38°C. Nereikėtų baseine būti ilgiau nei 45 minutes. Optimali baseino temperatūra nėščiosioms 24 – 28°C.

 

Grožio terapijos ir chirurgijos klinikoje esančiame Sveikatingumo komplekse (jame yra ir mūsų baseinas nėščiosioms) vandens aerobikos treniruotes veda aerobikos trenerė Eglė Petrauskienė.

 

Dėmesio! Maksimali buvimo baseino ir pirčių komplekse trukmė: 1 val. 30 min. Užsiėmimo trukmė: 30 min. Laikas baseino ir pirčių komplekse 30 min. prieš arba po mankštos.

 

 

Baseinas

Unikali galimybė nėščiajai užsiimti mankšta nevarginant savo organizmo, nes vandenyje žmogaus kūnas sveria žymiai mažiau nei sausumoje. Po mankštos pagerėja savijauta, nuotaika, suaktyvėja pagrindinių maistinių medžiagų metabolizmas.
Baseine patogu atlikti kvėpavimo ir ypač kvėpavimo sulaikymo pratimus. Mankšta baseine pagerina savijautą, o Jūs puikiai pailsite.

 

Atidžiai sekite savo savijautą – esant menkiausiems negalavimams, nutraukite vandens ir šilumos procedūras. Nėštumo metu organizmas ir taip patiria padidėjusį krūvį.

 

Baseine galite lankytis ir su mažyliu. Baseinai nėščiosioms Vilniuje yra keli, tačiau tik mūsų kompleksas suteikia daugiausiai komforto ir asmeninio dėmesio, be to, Jūsų patogumui – Vaikų kambarys, kuriame nemokamai galėsite palikti vaikučius užsiėmimų metu.

 

 

Daugiau informacijos tel. (8 5) 270 5722 ir el. paštu baseinas@sugihara.lt

 

Jūsų patogumui – Vaikų kambarys, kuriame nemokamai galėsite palikti vaikučius užsiėmimų metu.

 

  • Migle

    Lankau nesciuju aerobika vandenyje ir esu labai patenkinta treneriu profesionalumu, demesiu ir pozityvu.
    Tiek administratores, tiek aerobikos treneres tai savo darba mylincios specialistes is kuriu gaunu auksta aptarnavimo lygi (kas dar retai sutinkama Lietuvoje). Po uzsiemimu – vien tik ramybe,atgaiva, sveikata ir pozityvas.
    Todel drasiai dedu PLIUSA ir rekomenduoju nestukems lankyti aerobika vandenyje Sugiharoje.
    Aciu uz sveikata !
    Migle M.

How to enable JavaScript in your browser