"Sveikatinimo mankšta"

Išbandykite SUGIHARA Sporto klubą! Pirmasis apsilankymas SUGIHARA Sporto klube ir grupiniuose sporto užsiėmimuose NEMOKAMAS*!

*Būtina išankstinė registracija: baseinas@sugihara.lt arba telefonu (8 698) 53 902

„Sveikatinimo mankštos“ vyksta I,III,V 8:30 val. ir I, V 9:30  val.

Treniruotės trukmė – 1 val. 

 

Jei norite registruotis į treniruočių grupes ar  turite pageidavimų bei pasiūlymų dėl užsiėmimų, rašykite el. paštu baseinas@sugihara.lt arba skambinkite tel. (8 5) 270 5722.

 

 

Žmogaus laikysena – jo sveikatos (dažnai ne tik fizinės) rodiklis. Dauguma su stuburu susijusių problemų (išskyrus paveldėtas) yra netaisyklingos laikysenos pasekmė. Stuburas yra ašis, per kurios tam tikrus taškus būtinai turi praeiti gravitacijos linija. Jei  šių taškų padėtis pakinta, kūno svoris vienoje stuburo dalyje pasislenka nuo jėgų veikimo linijos – likusios kūno dalys turi atkurti pusiausvyrą (priešingu atveju žmogus nukris). Jei tai daro, už laikyseną atsakingi gilieji, stuburą stabilizuojantys raumenys, viskas gerai. Tačiau, esant jų disfunkcijai, šį darbą turi atlikti struktūros, kurios nėra tam pritaikytos. Dėl to jos yra pertempiamos, dėvisi, kol galų gale prasideda negrįžtami degeneraciniai  procesai.

 

 

Užsivedus šiam kompensaciniam mechanizmui, žmogaus tolimesnė savijauta priklausys tik nuo to, kaip greit jis imsis veiksmų  procesui sustabdyti –  kol jaučiami pirmieji signalai – lengvas maudimas, nepatogumas ar jau didelis diskomfortas, nebevaldomas skausmas, galūnių tirpimas, akivaizdžiai pablogėjusi gyvenimo kokybė.

 

„Sveikatinimo mankštos“ programos tikslas:

  • padėti žmogui  atpažinti ir suprasti jo kūno siunčiamus signalus
  • kartu išsiaiškinti jų atsiradimo priežastis
  • ir sąmoningai bei tikslingai atliekamų pratimų pagalba jas šalinti

 

Grupinių užsiėmimų metu pasitelkę savo kūno svorį, pusiausvyrą bei koordinaciją, kamuolius ir kitas nesudėtingas priemones mes surasime ir „pažadinsime“ apsnūdusius giliuosius laikysenos raumenis, bei priversime juos pilnai atlikti savo funkciją. Tokiu būdu apsaugosime šiam darbui nepritaikytas struktūras.  Tempimo pratimų, savimasažo pagalba mažinsime dėl kompensacijos atsiradusias problemas, tokias kaip raumenų ilgio bei elastingumo pakitimai, judesių amplitudės sumažėjimas, trigerinių taškų susiformavimai ir pan. Grupiniai užsiėmimai vyksta nedidelėse grupelėse, tad kiekvienas dalyvis gali laiku sulaukti kineziterapiauto pastabų, korekcijos ir pagalbos. Mankštų metu atliekamas pratimas turi bent tris sudėtingumo lygmenis, todėl gali būti pritaikytas kiekvienam sportuojančiąjam individualiai.

Kam skirta:

  • Turintiems stuburo problemų bei tarpslankstelinio disko išvaržą;
  • Sėdimą darbą dirbantiems – dėl pastovaus sėdėjimo jaučiantiems nuovargį ir nusiskundimus, trukdančius produktyviai dirbti ir gerai jaustis;
  • Moterims po gimdymo dėl raumenų silpnumo atsiradusioms juosmens ir dubens problemoms spręsti, taip pat po įvairių pilvo sienos operacijų;
  • Paaugliams, kuriems yra diagnozuotas stuburo iškrypimas, skoliozė. Mankšta formuoja ir koreguoja laikyseną ir sėdėseną.
  • Profilaktikai

 

Informacija klientams, ką būtina turėti užsiėmimams:

  1. Rankšluostėlis (pasitiesti po galva)
  2. Nevaržanti judesių sportinė apranga
  3. Užsiėmimai vyksta be batų
  4. Lankantiems baseiną – įprasti baseino reikmenys
How to enable JavaScript in your browser