Joga nėščiosioms

joga nėščiosioms

Jogos užsiėmimai nėščiosioms vyksta:

Pirmadieniais ir trečiadieniais 10:30  val.

Būtina išankstinė registracija.

Daugiau informacijos tel. (8~5) 270 5722

 

Naujos gyvybės laukimas – ypatingas laikotarpis moteriai. Teigiama, kad nėštumo metu moters organizmas atsigauna, atsiskleidžia visu gražumu. Tačiau kartu tai ir didžiulis fizinis bei emocinis pokytis, reikalaujantis susikaupimo ir sielos bei kūno harmonijos.

 

Jogos praktika padeda pasiruošti gimdymui, palaikyti sveikatą, padeda kūnui prisitaikyti prie būsimų pokyčių, prie daugybės naujų hormonų ir daug didesnių jų kiekių. Užsiėmimo metu stengiamasi išmokyti būsimas mamas paruošti kūną naujiems procesams (vienur atpalaiduoti ir atverti, kitur sustiprinti ir patempti), o taip pat nuraminti jausmus ir suteikti pasitikėjimo naujame laukimo etape.

 

Specialūs jogos užsiėmimai nėščiosioms ne tik padeda atsipalaiduoti, nusiraminti, bet ir stiprina kūną ir padeda pasirengti gimdymui.

 

Joga nėščiosioms apima kvėpavimo pratimus nerimui nuraminti, koncentracijai gerinti, gimdymo sąrėmiams ir stangoms palengvinti, paruošiamuosius pratimus ir asanas kūno raumenų tonusui išlaikyti, nugarai stiprinti ir dubens raiščių bei tarpvietės elastingumui didinti, o taip pat bendrai sveikai psichoemocinei savijautai palaikyti. Užsiėmimų metu moteris susipažįsta su nėštumo fiziologija, daugiau sužino apie sąmoningą gimdymo procesą ir būdus jį palengvinti, todėl drąsiau pasitinka didžiąją gimimo šventę ir patiria mažiau streso bei kai kurių komplikacijų (pvz. tarpvietės plyšimų, nugaros skausmų ir šlapimo nelaikymo).

 

Joga nėščiosioms pasižymi lėtesniu tempu, mažesniu krūviu, kvėpavimo ir tempimo pratimų akcentavimu. Padėtys ir pratimai pritaikomi pagal nėštumo terminą ir nėščiosios savijautą, aktyviai sportavusioms parenkamos daugiau pastangų reikalaujančios padėtys ir pratimai esamai būklei išlaikyti, nesportavusioms – lengvesnės ir paprastesnės, išvengiant persitempimo ir pervargimo, nes pagrindinis jogos tikslas yra nuraminti protą, palaikyti sveiką  kūną ir pasisemti energijos darbams atlikti ir tolesniems tikslams pasiekti.

 

Taip pat nėščiosioms galime pasiūlyti užsiėmimus vandenyje – vandens (aqua) aerobiką. Vandens aerobikos užsiėmimai vyksta darbo dienomis (I-V) 12 val., II, IV – 18 val.

 

SUGIHARA Sporto ir sveikatingumo centras

Č. Sugiharos g. 3, Vilnius

Tel. (8 5) 270 5722, baseinas@sugihara.lt

Darbo laikas: I-VI 8.00-21.00, VII 8.00-20.00

 

How to enable JavaScript in your browser